Ledlampen Voordeel  |   Bel 0252 830 224

Ledlampen en Ledspots, start uw voordeel.

Klanten Service

Verzenden en Retouren
Bij al onze webwinkels betaald niets voor het bezorgen van uw bestelling vanaf € 25,- en daaronder een vaste bijdrage van € 3,50. Het retour sturen van uw bestelling zijn voor uw eigen kosten, tenzij wij uw order niet goed hebben afgehandeld natuurlijk. Op onze pagina "producten retour sturen" vind u de benodigde gegevens. De terugbetaling volgt binnen 14 dagen na ontvangst van het/de retour gestuurde product(en). Verzenden doen wij met PostNL Pakketpost.
Schade tijdens vervoer
Het kan helaas voorkomen dat u uw bestelling met schade ontvangt. Natuurlijk ligt het risico van de verzending volledig bij ons en wij zullen er dan ook voor zorgen dat u bestelling zorgvuldig wordt verpakt. Mocht u onverhoopt toch schade hebben, meld dit dan a.u.b. zo spoedig mogelijk. U kunt dit het beste doen door een reactie te geven op uw order mail. In deze mail staan voor ons meteen alle details die wij nodig hebben. 
Garantie op uw product
Wij handelen natuurlijk de garantie van een bij ons gekocht product voor u af. U kunt hiervoor een melding maken via deze pagina. De garantie termijn scheelt per product, maar is ten minste twee jaar.
Bestellen
U ontvangt een bevestigingsmail wanneer u een bestelling heeft geplaatst. Ontvangt u deze niet binnen een half uur na uw bestelling, dan is het verstandig om contact met ons op te nemen. In de bevestigingsemail vindt u de gegevens van de aangeschafte producten terug, maar ook de door u ingevoerde adres gegevens. Controleer deze nog een keer om te voorkomen dat uw pakket naar een verkeerd adres verzonden wordt. Bij het versturen van uw pakket ontvangt u nog een e-mail met daarin track en trace gegevens om uw pakket te volgen.
Betaal Mogelijkheden
U kunt bij ons gebruik maken van diverse betaal mogelijkheden en kunt dus kiezen naar een manier die u het beste ligt. Zo kunt u bij ons betalen via iDEAL, Mr. Cash, Zelf overmaken of achteraf met Klarna.
Klachtenafhandeling
Mocht u onverhoopt een klacht hebben, dan horen wij die graag van u. Wij zullen uw klacht in alle redelijkheid en naar uw tevredenheid proberen op te lossen. Stuurt u ons a.u.b. bij voorkeur een mail naar; info@licht-hoeve.nl met een duidelijke omschrijving van uw klacht. U kunt dan van ons binnen 1 à 2 werkdagen een reactie verwachten. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. Geschillen kunnen worden voorgelegd aan de Geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk via info@keurmerk.info.
Orders Bekijken
Wanneer u bij ons een order plaatst, dan kunt u deze in uw eigen account overzicht terug vinden. Er wordt automatisch een wachtwoord voor u aangemaakt, welke u in een aparte mail ontvangt. Met dit wachtwoord en uw mail adres kunt u inloggen om zo de status van uw order te bekijken. Daarnaast kunt u in uw account eventueel ook een ticket aanmaken of gegevens updaten.
Updaten van Account Informatie
Door in te loggen op uw account kunt u uw gegevens aanpassen. Hier kunt u ook uw wachtwoord aanpassen naar wens of bijvoorbeeld uw orders bekijken.